Spring or winter?

by - marca 23, 2018


Nareszcie nadeszła upragniona wiosna tylko szkoda, że pogoda ani trochę nie przypomina wiosennych dni. Bardzo nie mogłam się doczekać wiosny(chociaż tej kalendarzowej). Ponure, pochmurne dni bardzo mi nie sprzyjają i z wielkim utęsknieniem czekam na zmianę, ale myślę,że to kwestia paru tygodniu aż w końcu zawita ta prawdziwa słoneczna wiosna. Kilka tygodniu temu byłam na nartach i tym razem bardzo mi się podobało. Z żalem i bolącą nogą wracałam do domu.
W tym roku wybrałam się do Zieleńca i myślę, że jest to naprawdę jeden z najlepszych jak nie najlepszy kurort narciarski. Właśnie w Zieleńcu odświeżyłam sobie obraz prawdziwej zimy, duże pierzyny białego puchu i minusowe temperatury. Mogą tu jeździć osoby umiejące bardzo dobrze jeździć na nartach jak i te dopiero się uczące. Atmosfera tam jest cudowna. Jest pełno stoków z różnymi poziomami trudności, różne rodzaje wyciągów, a po skończonej jeździe lub na przerwie można iść napić się czegoś gorącego i coś zjeść. Tak więc bardzo Wam polecam żebyście spróbowali jak nie w tym roku to za rok!











You May Also Like

4 komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia!
    Ja jeszcze nigdy nie byłam na nartach zjazdowych i chętnie spróbowałabym swoich sił :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bym teraz pojechała na narty! c:
    blog | instagram | youtube

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na wiosnę taką w pełni, bo ta kalendarzowa jednak mnie nie satysfakcjonuje :P Super zdjęcia! Na nartach byłam dwa lata temu i chętnie spędziłabym w ten sposób swój wolny czas! ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for providing the information with this post. Post is very nice!

    Rama Real Estate UAE

    OdpowiedzUsuń