MUST HAVE WITH ZAFUL

by - lipca 03, 2018

Powroty do obowiązków, do rzeczy, które się robiło wcześniej, przez brak czasu i inne niefortunne sytuacje zaniedbałeś, są bardzo ciężkie.  Tak samo miałam z otwarciem strony mojego bloga, przez jakiś czas myślałam czy nie zostawić blogowania, ale w końcu wzięłam się do napisania posta po półrocznej przerwie. Nigdy wcześniej nie miałam takiej długie przerwy. Jak łatwo się domyśleć powodem zaniedbania bloga była definitywnie szkoła. Druga klasa liceum, jak wszyscy mówią, wymaga wiele nauki i pracy.


 Ale post nie miał być tylko o  tłumaczeniu się, dzisiaj przygotowałam MUST HAVE ubrań na wakacje. Kwieciste wzory, kropki, paski to bardzo modne wzory tego lata. Dlatego postarałam się wybrać kilka ubrań ze strony ZAFUL , które naprawdę wyglądają cudownie.



Dwuczęściowe komplety od zawsze mi się podobały, wyglądają jak kombinezony, ale są wygodniejsze w noszeniu czy chociażby przy korzystaniu z toalety.






                         1.                                            2.                                                           3.



                           1.                                                   2.                             3.            

Sukienki to kolejny must have na lato. Są delikatne i przewiewne. Idealne też są na plaże, pod nie można założyć strój kąpielowy i nie ma potem większego problemu z rozbieraniem się czy ubieraniem. 

                1.                                                       2.                                                 3.           

Oczywiście nie mogło zabraknąć strojów kąpielowych. Bardzo podobają mi się w kolorze żółtym i khaki, a także z rożnymi motywami.


                            1.                                               2.                                               3.      


Od jakiegoś czasu bardzo podobają mi się wiklinowe torebki. Kojarzą mi się z latem, upałami i morzem. Do listy must have wybrałam także naszyjniki z medalikiem. 



Dodatkowo, jeśli się zdecydujecie na jakąś rzecz, niekoniecznie z mojej listy, będziecie mogli skorzystać z kodu ZafulW i dostaniecie 12% zniżki. 



Bardzo prosiłabym o poklikanie w linki pod ubraniami :)





You May Also Like

14 komentarze

  1. Ahhh u mnie również poprzez nauke w drugiej liceum blog był u mnie rzadziej aktualizowany niż dotychczas :c Ale nie trzeba się poddawać.
    Świetne rzeczy! Sukienka ze słonecznikami bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplety są śliczne! Stroje kąpielowe też bardzo przypadły mi do gustu ;) Zwłaszcza ten ze słonecznikami

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te komplety są śliczne! Bardzo mi się podobają :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja latem często sięgam po kombinezowy i właśnie takie dwuczęściowe sety <3 Super lista!

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten 3 strój mi się bardzo podoba. Poklikane :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ZAFUL <3 cudowne ubranka wybrałaś :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki mnie urzekły, zwłaszcza ta czerwona oraz w tym ślicznym musztardowym kolorze! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta torba-koszyk jest genialna! Teraz są mega modne i idealne na lato, na plażę!

    https://redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na tej stronce zawsze znajduje coś ciekawego! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię firmę ZAFUL! Mają asortyment o wysokiej jakości!
    Pozdrawiam ♥
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe rzeczy tam mają :D


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham zaful, mam naprawdę wiele ubrań z tego sklepu i jestem ze wszystkich zadowolona :) poklikałam! mam nadzieję, że pomogłam :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. The dresses are super pretty i love the sunflower one :D
    all your choices are very nice ^^
    have a nice day kisses!! :D btw would you like to follow each other´s blogs and stay in contact?

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  14. Też boje sie jak to po wakacjach będzie z 2 LO ;/ Powodzenia w dalszym blogowaniu, dużo pomysłów i inspiracji <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń