My 18th birthday

by - lutego 23, 2018


23.02.2018 
To właśnie dziś prawnie stałam się osobą dorosłą, która w pełni może odpowiadać za swoje czyny. Żyję tym faktem od początku roku i zadaje sobie pytanie: kiedy minęło to 18 lat? Przecież niedawno kończyłam szkołę podstawową, a kilka dni temu dopiero co poszłam do liceum. Patrząc z perspektywy czasu, to wszystkie te ważne wydarzenia w moim życiu miały miejsce stosunkowo niedawno, a jednak nie. Sporo dni, godzin i sekund minęło od ukończenia szkoły podstawowej czy gimnazjum.

Przez długi czas trudno było mi się pogodzić z tym, że staję się teoretycznie dorosłą osobą, bo jednak gdzieś w środku jest jeszcze dziecko, które wolałoby zostać dzieckiem na zawsze. Ale z drugiej strony bardzo się cieszę, że doświadczyłam tylu wspaniałych epizodów przez osiemnaście lat, że nic strasznego się nie stało.

20 dni temu świętowałam swoje wejście w dorosłość i wtedy odeszły ode mnie obawy związane z przyszłymi latami i nabrałam do tego dystansu. Mogłam ten dzień spędzić z najbliższymi z rodziny i ze znajomymi. Ten dzień zapamiętam do końca życia, muszę przyznać, że wszystko odbyło się tak jak miałam to zaplanowane, więc osiemnastkowa impreza się udała.




















You May Also Like

16 komentarze

  1. Spełnienia marzeń!! jakaś ty śliczna :))
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie na:
    lilacwhispering.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego! cudownie wygladasz ;3 ja takze w tym roku koncze 18 lat ;pp
    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego kochana w dorosłym życiu! <3
    Cudownie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Ja mam dopiero w czerwcu 18-ste urodziny i już trochę jestem tym faktem przerażona :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego i powodzenia w dorosłym życiu ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas leci bardzo szybko! Powodzenia w dorosłym życiu :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat! Ja już nie moge doczekać się mojej 18 w październiku! :)
    Pozdrawiam ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam pod koniec zeszłego roku swoją 18 i powiem Ci,że również nie wierze jak szybko czas leci! Chciałabym się w ogóle nie starzeć tylko cały czas mieć 18 lat. Na dodatek bardzo boje się przyszłości,pozdrawiam
    nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Żeby wszystkie Twoje marzenia się spełniły.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, wszystkiego najlepszego w dorosłym życiu. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre nastawienie, widać, że umiesz docenić to co się wydarzyło ;). Wszystkiego najlepszego ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, chętnie by się powróciło do podstawówki albo jeszcze wcześniejszych lat.
    Wszystkiego najlepszego!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najpiękniejszego kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne zdjęcia! Wszystkiego najlepszego, ja już po mojej osiemnastce - czas szybko leci ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń