RED SWEATER

by - stycznia 12, 2018


Witajcie!
Jest to mój dopiero pierwszy post w nowym roku, mimo tego że jest już 12 stycznia. Dopóki się nie pogodzę z tym, że jest już 2018 rok to ciągle będę zadawać sobie pytanie "Jak to się stało?!". Ten rok jest dla mnie szczególnie ważny, ponieważ już za kilkadziesiąt dni stanę się pełnoletnia, coraz więcej będzie obowiązków, które czekają na dorosłych. Już miałam do czynienia z wypełnianiem dokumentów i szczerze powiem Wam, że ani trochę nie podoba mi się to!  Mam nadzieję, że z czasem nabiorę do tego wszystkiego dystansu i nie będzie mnie przerażała świadomość ile mam lat. 
Dzisiaj na zdjęciach możecie widzieć stylizacje, w której główną uwagę skupia czerwony sweter z H&M, dostałam go na mikołajki i jest na prawdę przemiły i bardzo ciepły co dla mnie jest bardzo ważne. I wielkim plusem i co odznacza ten sweterek jest to, że ma dwustronne cekiny. W tej stylizacji postawiłam na luźne, czarne spodnie z wysokim stanem, powodują, że ten outfit nie jest taki zwykły, a czarne szpilki sprawiają, że cały look wygląda bardziej elegancko. Natomiast jeśli chodzi o dodatki postawiłam na połączenie srebrnego choker'a z delikatnym, złotym łańcuszkiem i prezentuje się to świetnie!












snap viviiblog



You May Also Like

9 komentarze

  1. Ale prześlicznie wyglądasz :)
    Sweterek podoba mi się bardzo, ale już powoli okres świąteczny zanika, więc kupując go, nie będę miała teraz okazji go założyć, hah.
    Choker też bardzo wpadł mi w gust

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również "przeraża" mój wiek! Kiedyś myślałam, że jeszcze tyle czasu do pełnoletności a tu już wybiła mi 19! Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny makijaz jak i stylizacja- bardzo klimatyczna <3 buziaki!

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post dear! I love your blog. :)

    I followed you. Follow back?
    http://alexanic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas bardzo szybko leci! Szczerze mówiąc mi też nie spieszy się do pełnoletności, a bardziej do prawa jazdy, haha. :) ładnie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tymi spodniami, sweter wygląda zjawiskowo <3
    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow beautifull styling dear love your red keep posting..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń