What should I wear?

by - grudnia 16, 2017



Wielkimi krokami zbliża się sylwester, a pewnie większość z nas ma zaprzątniętą głowę przygotowaniami do Wigilii. W pośpiechu uganiając się za prezentami totalnie zapominamy o tym, że za kilka dni znowu będziemy o rok starsi i że czekają na nas nowe przygody. Lecz zanim się obejrzymy, będziemy pić toast z okazji Nowego Roku, a dzień wcześniej będziemy stać przed szafą wypchaną ubraniami zadając sobie pytanie "W co ja mam się ubrać?”. Dlatego przygotowałam dla Was 4 propozycje stylizacji, które na pewno idealnie sprawdzą się podczas sylwestrowej nocy, albo zainspirują kogoś, gdy znajdzie czas między robieniem makiełek, a przygotowywaniem ciasta do pierogów.

Imprezowe stylizacje często kojarzą nam się z odważnymi i świecącymi elementami. Dlatego w pierwszej propozycji postawiłam na czarną błyszcząca sukienkę z cekinów, a do niej dodałam srebrne dodatki w postaci małej torebki oraz butów na obcasie. Stylizację ożywiają kolorowe kolczyki.







 Natomiast w drugiej stylizacji dominuje czerwony. welurowy kombinezon, który znakomicie ożywia outfit. Jeśli chodzi o buty to zwykłe szpilki zamieniłam na bardzo modne w tym sezonie czarne klapki, dobrałam do tego nietypową czarno-złotą torebkę, która sprawia ze stylizacja nie jest taka zwykła i nudna, i do tego wszystkie biżuteria w złocie. 


JUMPSUIT | SHOES | EARRINGS | NEKLACE | BAG




Trzecia stylizacja to połączenie czerni z srebrem. Sukienka ma wiele perełek, które sprawiają, że jest niezwykła. Dodałam do niej srebrne szpilki z ciekawym zdobieniem oraz czarną małą torebkę. Do tego eleganckie kolczyki z czarnymi frędzlami.






Nie każdy z nas czuje się dobrze w szalonych i wyzywających kreacjach, ale to nie musimy odbierać przyjemności z zabawy. W tej ostatniej stylizacji zastąpiłam wyszukane sukienki, zwykłą czarną w delikatne kropki, w dodatkach również dominuje złoty. Natomiast postawiłam na czerwone buty dzięki, którym stylizacja się jednak odznacza i nie jest monotonna.






snapchat viviiblog


You May Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo fajne propozycje!
    Ja już mam strój na sylwester :)
    Najbardziej podoba mi się zestaw 4 :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja jak dla mnie wygrywa. Wesołych Świąt <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń