What we need? | ZAFUL

by - października 22, 2017



                1.CLICK                                     2.CLICK                                       3.CLICK                                      

Witam Was w końcu po mojej długiej nieobecności. Zapewne domyślacie się, że było to spowodowane stosem nauki i brakiem czasu, niestety druga klasa liceum to już nie zabawa. Dziś, żeby napisać tego posta musiałam wcześniej wstać, ale i tak w mojej głowie jest pełno planów, które muszę zrobić na ten tydzień.
A dziś przychodzę do Was z wishlistą od ZAFULWybrałam z tej strony tylko kilka rzeczy, które najbardziej mi się spodobały. Jednak cały asortyment jest świetny Można tam znaleźć wiele ubrań w tegorocznej modnej czerwieni oraz wykonane ze sztruksu.
Miło mi będzie, jeżeli klikniesz w podane linki pod zdjęciami. 




    4.CLICK                                5. CLICK                                        6.CLICK



               7.CLICK                                            8.CLICK                                         9.CLICK                               

    
    10.CLICK                                            11.CLICK                                      12.CLICK

   13.CLICK                                             14.CLICK                                     15.CLICK


Co sądzicie o tych rzeczach? Zamawialiście kiedyś coś z tej strony?


SNAP viviiblog

You May Also Like

19 komentarze

  1. Uwielbiam Zaful, jedno zamówienie jest już w drodze i planuję zrobić tam niedługo kolejne ;) Poklikałam uczciwie w najciekawsze propozycje! Moje serce skradł ten biały sweterek z różami - wygląda bosko! Życzę owocnej współpracy przeprowadzonej w miłej atmoosferze ;)

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rzeczy :) Najbardziej spodobały mi się dwie pierwsze kurteczki i musztardowa bluza :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. każda z tych rzeczy w pewien sposób mi się podoba, super!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny jest ten sweterek z różami! Kocham normalnie! :*

    https://jestemdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo świetnych rzeczy mają, poklikane ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na dodawanie nowych wpisów :( Mam nadzieję, że wkrótce wszystko mi się poukłada. Rzeczy są extra :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś zamawiałam z tej strony. Mają fajne rzeczy. Super lista! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/10/you-are-my-memory.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie rzeczy są śliczne <3 Nigdy nie zamawiałam niczego na Zaful, jakoś obawiam się zamawiania na zagranicznych stronkach

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten sklep jest świetny ;) Ubrania bardzo fajne. Sweterek biały bardzo fajny!
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy, bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam zyskałaś nowego stałego czytelnika :))

    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie zamawiałam, ale prezentują się pięknie :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful selection! Have a great day doll!

    New follower! Follow back? ;)
    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie rzeczy są super ale ja w ostatnim czasie jestem wielką fanką spódniczek w kratkę *,*

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe zestawy tutaj wybrałaś :3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko mi się podoba :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza trójka to zdecydowanie moi ulubieńcy!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń