FINISH

by - września 02, 2017


Wszystko co dobre musi się kiedyś skończyć, tak samo jest w przypadku naszego wolnego. W sumie nawet nie jestem jakoś mocno rozżalona tym, że już w poniedziałek zacznie się szkoła, a wcześniej upragnione wakacje pójdą w zapomnienie. Myślę, że dla każdego jest dobra zmiana trybu życia, zajęć czy codziennej organizacji dla urozmaicenia życia. Dlatego musi się coś skończyć, by mogło zacząć się coś nowego. Zapewne wielu z Was zaczyna nową szkołę, nową przygodę, której nie warto się obawiać. A wakacje i tak wkrótce wrócą. Dopiero pod koniec wakacji jak już trzeba było się zbierać i przygotowywać do szkoły, zaczęłam czuć lenistwo, więc może i dobrze, że zaczyna się szkoła. Chociaż myślę, że jeszcze jeden miesiąc wolnego by na pewno nie zaszkodził. Te wakacje, jak każde, są dla mnie ważne i w całości wykorzystane jak się należy. Zrealizowałam prawie wszystko co zaplanowałam, oprócz kilku wyjazdów. Mam nadzieję, że Wy też swoje wakacje wykorzystaliście do końca.










Jak Wam minęły te wakacje?

INSTAGRAM

KANAŁ

snapchat viviiblog

Do następnego wpisu!
CAŁUSY 

You May Also Like

17 komentarze

  1. No ja właśnie z moich wakacji nie jestem zbytnio zadowolona :/
    Śliczne zdjęcia! :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post!I like your blog! <3
    I followed you,I hope u will follow me back.

    xdreaannx.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że czerpałaś z wakacji jak najwięcej. To zdjęcie 4 jest cudowne, kojarzy mi się z kampanią reklamową jakiejś marki.
    Moje wakacje minęły pracowicie ale za tydzień sobie odpocznę po drugiej stronie Oceanu więc zapraszam na relację.
    Pozdrawiam ;) mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat jestem nawet zadowolona z wakacji! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, letnie stylizacja! :) Zdjęcia w kukurydzy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i stylizacja! Cieszę sie że wykorzystałaś w pełni swoje wakacje. Ja niestety nie zbyt mi się udały ale...odpocząłem

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Moje wakacje w tym roku były takie sobie, ale pozwoliły mi w małym stopniu zregenerować siły :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to ostatnie zdjęcie wygrało!! mega sesja! :*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja i piękny makijaż :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie jest świetne :)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  11. Miejsce na zdjęcie cudowne :) Oczywiście mi nie udało się znaleźć na zealizowanie zdjęć w kukurydzy tego lata, ale czuję że wykorzystałam swój czas wolny :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Wakacje jak najbardziej wykorzystałam do końca :) Piękna stylizacja, extra masz figurę :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie :)
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz, obserwuję! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. ciuszki i stylizacja to jedno (super oczywiście), ale gratuluję makijażu :)
    No ja na szczęście mam i nie mam jeszcze wakacje, bo mam sesje poprawkową, a nie szkołę, ale urlop mnie dopiero czeka ;) mam nadzieję, że zasłużony ;)
    zapraszam do siebie:
    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne zdjęcia! :)
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń